Metodinė taryba

Metodinė taryba

Joana Mikulevič – gimnazijos Metodinės tarybos koordinatorė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Gražina Čerešniovaja – gimnazijos Metodinės tarybos pirmininkė, kalbinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė

Gražina Dadel – gimnazijos metodinės tarybos sekretorė, pradinio ugdymo mokytoja, pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė

 

Nariai:

Zita Filimonovienė – matematinio, gamtamokslinio ir technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė

Romuald Seniut – socialinio, visuomeninio, dorinio, meninio, fizinio ir sveikatos  ugdymo metodinės grupės pirmininkas

Teresa Narvoiš – klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė


METODINĖS TARYBOS VEIKLOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 2023-2024 m. m.

 

1. Gerinti ugdymo(si) proceso kokybę, kurti aktyvųjį mokymą(si) skatinančią aplinką:

1.1. skatinti mokinių pažangą mažinant atotrūkį tarp mokinių pasiekimų, orientuotis į skirtingus mokinių poreikius;

1.2. taikyti pamokose įvairius mokymo metodus, skatinančius aktyvųjį mokymąsi;

1.3. tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, atsižvelgiant į atnaujinto ugdymo turinio programas, siekiant atskirų mokinių pažangos.

2. Teikti savalaikę ir įvairiapusę pagalbą mokiniams, plėtoti bei stiprinti palankią mokinių įtraukčiai ugdymo(si) aplinką:

2.1. aktyviai dalyvauti prevencinėje veikloje;

2.2. ugdyti mokinių poreikį sveikai gyventi;

2.3. rūpintis emociniu saugumu, teikti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą;

2.4.sudaryti sąlygas mokytojams pasiruošti įtraukiajam ugdymui dalyvaujant kvalifikacijos kėlimo renginiuose.

3. Tobulinti mokytojų bendrąsias, dalykines ir skaitmenines kompetencijas:

3.1. efektyvinti ir modernizuoti ugdymo procesą, tobulinant mokytojų profesines kompetencijas ir kolegialų bendradarbiavimą;

3.2. kryptingai tobulinti mokytojų mokomųjų dalykų ir skaitmenines kompetencijas.

4. Sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui siekti asmeninės pažangos, skatinti mokinių susidomėjimą STEAM dalykais:

4.1. tobulinti savęs pažinimo kompetenciją, ugdyti bendrąsias kompetencijas per pamoką ir vykdant kultūrinę pažintinę veiklą;

4.2. suteikti mokiniams STEAM žinių pagrindą.

5. Stiprinti gimnazijos, kaip inovatyvios ir tuo pačiu metu savo tradicijas puoselėjančios organizacijos, pozicijas:

5.1. puoselėti pilietines, tautines ir dvasines vertybes;

5.2. įtraukti tėvus (globėjus, rūpintojus) į gimnazijos gyvenimą ir vykdyti nuolatinį informavimą ir švietimą.

Atnaujinta: 2024.04.04

Skip to content