Kultūros paso edukacinis užsiėmimas MO muziejuje: ”Gyvūnas ir robotas manyje: tarpasmeniniai santykiai ir kūrybiški konfliktų sprendimo būdai”
Rugsėjo 30 d. 7 klasės mokiniai kartu su klasės vadovė Gražina Čerešniovaja ir gimnazijos tarybos tėvų atstove Alicija Daraškevič aplankė MO muziejų. Tai buvo kultūros paso edukacija iš ciklo – emocinio intelekto lavinimas.
Tikslas. Remiantis meno kūriniais bandyti reflektuoti savo emocines būsenas ir įsijausti į kito žmogaus poziciją, aptarti tipines žmogaus reakcijas į stresą ir pasirinkti veiksmingiausią jo įveikimo strategiją.
Mokomųjų dalykų integracija: klasės valandėlė: „Gyvūnas ir robotas manyje: tarpasmeniniai santykiai ir kūrybiški konfliktų sprendimo būdai“, lietuvių kalba ir literatūra, biologija, dailė, muzika. Integruojama SLURŠ programa. Ugdomos bendrosios kompetencijos: asmeninė, pažinimo, komunikavimo, socialinė, iniciatyvumo ir kūrybingumo.
Rezultatas. Mokiniai išmoks reflektuoti savo emocines būsenas, jas verbalizuoti ir pasidalinti jomis su kitais.
Vertinimo kriterijus.. Apibendrinamasis pokalbis klasės valandėlės metu.
Atnaujinta: 2021.09.30