Apie mus
GIMNAZIJOS VIZIJA
Besikeičianti, atvira visuomenei, puoselėjanti tradicijas ir papročius, teikianti tobulėjimo galimybes mokiniui ir mokytojui.
GIMNAZIJOS MISIJA
Įgyvendinti ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, sudaryti sąlygas kiekvieno asmens individualios pažangos siekimui. Gimnazija sukuria galimybes mokiniui realizuoti savo galias ir tapti atsakinga, savimi pasitikinčia, brandžia asmenybe, sugebančia prisitaikyti besikeičiančioje visuomenėje.
GIMNAZIJOS FILOSOFIJA
Gimnazija remiasi humanistinės filosofijos nuostatomis:
- – gimnazija yra atvira kaitai švietimo institucija, kurioje iniciatyvos kyla iš apačios ir viršaus;
- – veikloje sąveikauja kolegialumas ir individualumas, kūrybiškai vyksta ugdymas ir ugdymasis;
- – ugdymo proceso optimizacija grindžiama ugdytinių poreikių tenkinimu;
- – bendruomenės narių santykiai yra pagrįsti abipuse pagalba, supratimu, pagarba ir tolerancija.
GIMNAZIJOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
Gimnazijos tikslai ir uždaviniai keliami atsižvelgiant į gimnazijos prioritetus bei veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus.
1. Gerinti ugdymo(si) proceso kokybę, kurti aktyvųjį mokymą(si) skatinančią aplinką:
1.1. skatinti mokinių pažangą mažinant atotrūkį tarp mokinių pasiekimų, orientuotis į skirtingus mokinių poreikius;
1.2. taikyti pamokose įvairius mokymo metodus, skatinančius aktyvųjį mokymąsi;
1.3. tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, atsižvelgiant į atnaujinto ugdymo turinio programas, siekiant atskirų mokinių pažangos.
2. Teikti savalaikę ir įvairiapusę pagalbą mokiniams, plėtoti bei stiprinti palankią mokinių įtraukčiai ugdymo(si) aplinką:
2.1. aktyviai dalyvauti prevencinėje veikloje;
2.2. ugdyti mokinių poreikį sveikai gyventi;
2.3. rūpintis emociniu saugumu, teikti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą;
2.4. sudaryti sąlygas mokytojams pasiruošti įtraukiajam ugdymui dalyvaujant kvalifikacijos kėlimo renginiuose.
3. Tobulinti mokytojų bendrąsias, dalykines ir skaitmenines kompetencijas:
3.1. efektyvinti ir modernizuoti ugdymo procesą, tobulinant mokytojų profesines kompetencijas ir kolegialų bendradarbiavimą;
3.2. kryptingai tobulinti mokytojų mokomųjų dalykų ir skaitmenines kompetencijas.
4. Sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui siekti asmeninės pažangos, skatinti mokinių susidomėjimą STEAM dalykais:
4.1. tobulinti savęs pažinimo kompetenciją, ugdyti bendrąsias kompetencijas per pamoką ir vykdant kultūrinę pažintinę veiklą;
4.2. suteikti mokiniams STEAM žinių pagrindą.
5. Stiprinti gimnazijos, kaip inovatyvios ir tuo pačiu metu savo tradicijas puoselėjančios organizacijos, pozicijas:
5.1. puoselėti pilietines, tautines ir dvasines vertybes;
5.2.įtraukti tėvus (globėjus, rūpintojus) į gimnazijos gyvenimą ir vykdyti jų nuolatinį informavimą ir švietimą.
GIMNAZIJOS VEIKLOS 2024–2025 MOKSLO METŲ PRIORITETAI
Gimnazijos prioritetai nustatomi atsižvelgiant į Vilniaus rajono savivaldybės švietimo prioritetines veiklos kryptis bei gimnazijos 2021-2025 strateginį planą:
1. Mokinių ugdymo pasiekimų gerinimas ir skirtumų mažinimas (tęsiama).
2. Sąlygų mokinių mokymosi pažangai, emociniam saugumui, palankios mokinių įtraukčiai ugdymo aplinkos plėtojimas ir stiprinimas (tęsiama).
3. Mokytojų dalykinių ir skaitmeninių kompetencijų stiprinimas (tęsiama).
4. Inovatyvių skaitmeninių priemonių diegimas, mokinių domėjimosi STEAM dalykais skatinimas (tęsiama).
5. Pilietinio, tautinio ir dvasinio ugdymo stiprinimas (tęsiama).
Atnaujinta: 2025.04.28