Metodinė taryba
Metodinė taryba
Joana Mikulevič – gimnazijos Metodinės tarybos koordinatorė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Gražina Čerešniovaja – gimnazijos Metodinės tarybos pirmininkė, kalbinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė
Gražina Dadel – gimnazijos metodinės tarybos sekretorė, pradinio ugdymo mokytoja, pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė
Nariai:
Zita Filimonovienė – matematinio, gamtamokslinio ir technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė
Romuald Seniut – socialinio, visuomeninio, dorinio, meninio, fizinio ir sveikatos ugdymo metodinės grupės pirmininkas
Teresa Narvoiš – klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė
METODINĖS TARYBOS VEIKLOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
2023-2024 m. m.
1. Gerinti ugdymo(si) proceso kokybę, kurti aktyvųjį mokymą(si) skatinančią aplinką:
1.1. skatinti mokinių pažangą mažinant atotrūkį tarp mokinių pasiekimų, orientuotis į skirtingus mokinių poreikius;
1.2. taikyti pamokose įvairius mokymo metodus, skatinančius aktyvųjį mokymąsi;
1.3. tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, atsižvelgiant į atnaujinto ugdymo turinio programas, siekiant atskirų mokinių pažangos.
2. Teikti savalaikę ir įvairiapusę pagalbą mokiniams, plėtoti bei stiprinti palankią mokinių įtraukčiai ugdymo(si) aplinką:
2.1. aktyviai dalyvauti prevencinėje veikloje;
2.2. ugdyti mokinių poreikį sveikai gyventi;
2.3. rūpintis emociniu saugumu, teikti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą;
2.4.sudaryti sąlygas mokytojams pasiruošti įtraukiajam ugdymui dalyvaujant kvalifikacijos kėlimo renginiuose.
3. Tobulinti mokytojų bendrąsias, dalykines ir skaitmenines kompetencijas:
3.1. efektyvinti ir modernizuoti ugdymo procesą, tobulinant mokytojų profesines kompetencijas ir kolegialų bendradarbiavimą;
3.2. kryptingai tobulinti mokytojų mokomųjų dalykų ir skaitmenines kompetencijas.
4. Sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui siekti asmeninės pažangos, skatinti mokinių susidomėjimą STEAM dalykais:
4.1. tobulinti savęs pažinimo kompetenciją, ugdyti bendrąsias kompetencijas per pamoką ir vykdant kultūrinę pažintinę veiklą;
4.2. suteikti mokiniams STEAM žinių pagrindą.
5. Stiprinti gimnazijos, kaip inovatyvios ir tuo pačiu metu savo tradicijas puoselėjančios organizacijos, pozicijas:
5.1. puoselėti pilietines, tautines ir dvasines vertybes;
5.2. įtraukti tėvus (globėjus, rūpintojus) į gimnazijos gyvenimą ir vykdyti jų nuolatinį informavimą ir švietimą.
Atnaujinta: 2024.04.04