Skip to content

Mokytojų taryba

Mokytojų taryba

Pirmininkė – Olga Volkovicka, lenkų kalbos mokytoja metodininkė

Pirmininkės pavaduotoja – Kristina Cvetkova, pradinio ugdymo mokytoja

Sekretorė – Viktorija Janauskienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja

Nariai:

Gražina Čerešniovaja, anglų kalbos mokytoja metodininkė

Vera Berniukevič, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja

Gražina Dadel, pradinio ugdymo mokytoja

Renata Krasovska, anglų kalbos mokytoja metodininkė

Teresa Narvoiš, technologijų vyresnioji mokytoja

Zita Filimonovienė, matematikos mokytoja

Andžela Aidukienė, dailės vyresnioji mokytoja, ekonomikos mokytoja

Liucija Podvorska, lenkų kalbos vyresnioji mokytoja


MOKYTOJŲ TARYBOS VEIKLOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 2023-2024 m. m.

 

1. Gerinti ugdymo(si) proceso kokybę, kurti aktyvųjį mokymą(si) skatinančią aplinką:

1.1. skatinti mokinių pažangą mažinant atotrūkį tarp mokinių pasiekimų, orientuotis į skirtingus mokinių poreikius;

1.2. taikyti pamokose įvairius mokymo metodus, skatinančius aktyvųjį mokymąsi;

1.3. tobulinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, atsižvelgiant į atnaujinto ugdymo turinio programas, siekiant atskirų mokinių pažangos.

2. Teikti savalaikę ir įvairiapusę pagalbą mokiniams, plėtoti bei stiprinti palankią mokinių įtraukčiai ugdymo(si) aplinką:

2.1. aktyviai dalyvauti prevencinėje veikloje;

2.2. ugdyti mokinių poreikį sveikai gyventi;

2.3. rūpintis emociniu saugumu, teikti pedagoginę, psichologinę ir socialinę pagalbą;

2.4.sudaryti sąlygas mokytojams pasiruošti įtraukiajam ugdymui dalyvaujant kvalifikacijos kėlimo renginiuose.

3. Tobulinti mokytojų bendrąsias, dalykines ir skaitmenines kompetencijas:

3.1. efektyvinti ir modernizuoti ugdymo procesą, tobulinant mokytojų profesines kompetencijas ir kolegialų bendradarbiavimą;

3.2. kryptingai tobulinti mokytojų mokomųjų dalykų ir skaitmenines kompetencijas.

4. Sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui siekti asmeninės pažangos, skatinti mokinių susidomėjimą STEAM dalykais:

4.1. tobulinti savęs pažinimo kompetenciją, ugdyti bendrąsias kompetencijas per pamoką ir vykdant kultūrinę pažintinę veiklą;

4.2. suteikti mokiniams STEAM žinių pagrindą.

5. Stiprinti gimnazijos, kaip inovatyvios ir tuo pačiu metu savo tradicijas puoselėjančios organizacijos, pozicijas:

5.1. puoselėti pilietines, tautines ir dvasines vertybes;

5.2. įtraukti tėvus (globėjus, rūpintojus) į gimnazijos gyvenimą ir vykdyti nuolatinį informavimą ir švietimą.

Atnaujinta: 2025.03.18