SLURŠ
Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai
bendrosios programos įgyvendinimo gimnazijoje komanda
Elvyra Ajauskaitė – biologijos vyresnioji mokytoja, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos koordinatorė;
Stanislav Zajankovski – VGK narys, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos narys;
Liucija Podvorska – logopedė, VGK narė, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos narė;
Irena Fediuk – pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos narė;
Teresa Narvoiš – klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos narė;
Alina Podvorska – lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos narė;
Alicija Daraškevič – tėvų komiteto narė, Gimnazijos tarybos narė, SLURŠ programos įgyvendinimo komandos narė.
SVEIKATOS IR LYTIŠKUMO UGDYMO BEI RENGIMO ŠEIMAI BENDROSIOS PROGRAMOS
ĮGYVENDINIMO MOKYKLOJE
ATMINTINĖ
Programos įgyvendinimas grindžiamas mokyklos bendruomenės sutelktiniu darbu: bendradarbiavimu tarp administracijos, mokytojų ir kitų specialistų, tarp mokyklos ir šeimos, bendromis mokyklos ir įvairių sveikatinimo institucijų pastangomis.
Siekdamasėkmingai įgyvendinti Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendrąją programą, mokykla:
- Atlieka savo mokyklos Programos įgyvendinimo poreikiųanalizę;
- Įsivertina turimus resursus (žmogiškuosius ir materialiuosius);
- Svarsto galimus Programos įgyvendinimo būdus:
- integralusis (ikimokykliniame, priešmokykliniame ir pradiniame ugdyme sveikatos ir lytiškumo ugdymas bei rengimas šeimaijau yra integruotas į dalykų programų turinį);
- integruojantį dalykus + apibendrinamasis kursas (5–8, 9–10 ir 11–12 klasėse organizuojamos Programos visumą apimančiosveiklos, kurios gali būti vykdomos privalomų ar(ir) pasirenkamų pamokų arba (ir) pažintinių dienų metu);
- integruojant į dalykus + mokyklos modulis (mokyklos prioritetinei sveikatos ugdymo sričiai susikurtas modulis/speciali programa).
- numatant atskirąvalandą skirtą SLURŠ programos įgyvendinimui (iš pamokų, skirtų mokinio ugdymo(si) poreikiams tenkinti, mokymosi pagalbai teikti);
- integruojant į dalykus ir neformalųjį švietimą;
- kitas, mokyklos pasirengtas,
- Susitaria ir pasirenka Programos įgyvendinimo būdą (b – f), įformindami susitarimą Mokyklos ugdymo plane.
- Suburia Programos įgyvendinimo komandą. Į Komandą, be dalykų mokytojų, įeina ir kiti mokyklos bendruomenės nariai – pagalbos specialistai, visuomenės sveikatos priežiūros specialistai, Gerovės komisijos nariai, tėvai ir kt. Komandos veiklą koordinuoja iš komandos narių išsirinktas koordinatorius (juo gali būti administracijos atstovas, dalyko mokytojas, psichologas, mokyklos Gerovės komisijos narys ar kt.)
- Inicijuoja Sveikatos ugdymui(si) palankios aplinkos mokykloje kūrimą:
- Organizuoja periodinę mokinių sveikatos ir lytiškumo ugdymo(si) bei rengimo šeimai poreikių refleksiją ir įsivertinimą.
- Numato Programos įgyvendinimo tobulinimo žingsnius.
Atnaujinta: 2022.05.17