Integruoto anglų kalbos, teatro, muzikos ir šokio projekto apibendrintas pristatymas „The Little Prince“.
Gegužės 9 d. Vilniaus r. Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazijoje vyko integruotas anglų kalbos, teatro, muzikos ir šokio projekto apibendrinamasis rajoninis renginys „The Little Prince“. Renginyje dalyvavo Vilniaus rajono švietimo įstaigų anglų kalbos mokytojai: Vilniaus r. Šumsko pagrindinės mokyklos anglų kalbos vyresnioji mokytoja Marija Andrijevska, Vilniaus r. Lavoriškių Stepono Batoro gimnazijos vyresnioji mokytoja Lilija Zagurskienė,Vilniaus r. Nemėžio šv. Rapolo Kalinausko gimnazijos anglų kalbos vyresnioji mokytoja Ina Vladimirova, Vilniaus r. Mickūnų gimnazijos anglų kalbos vyresnioji mokytoja Vaclava Šukštul,Vilniaus r. Rukainių gimnazijos anglų kalbos mokytojas Česlovas Stasiulionis, Vilniaus r. Lavoriškių Stepono Batoro gimnazijos anglų kalbos vyresnioji mokytoja Eleonora Mašaro ir Vilniaus r. Kalvelių „Aušros“ gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė Irina Tomaševič su IG ir IIIG kl.mokiniais.
Renginio pradžioje mokytojus, tėvelius, mokinius ir visus susirinkusius pasveikino direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Renata Krasovska. Pranešė, kad mūsų gimnazijoje yra įkurtas teatro būrelis„Teen Musical Theatre“, kurio vadovė yra anglų kalbos vyresnioji mokytoja Gražina Čerešniovaja.
Anglų kalbos vyresnioji mokytoja Gražina Čerešniovaja supažindino mokytojus su parengtu integruotu kūrybiniu projektu „The Little Prince“, paremtu anglų ir lenkų kalbos, teatro, muzikos, dailės ir šokio dalykų integracija. Gimnazijos mokiniai projekte dalyvavo įvairiais būdais, turėjo puikią galimybę turtinti savo vaizduotę ir fantaziją, lavinti atmintį, plėtoti žodyną bei skatinti kūrybišką veiklą. Mokytoja pasakė, kad visų susirinkusiųjų laukia spektaklis „The Little Prince“ ir paaiškino, kodėl buvo pasirinktas būtent tas kūrinys. Ši filosofinė alegorinė pasaka yra vertingiausia knyga tiek vaikams, tiek ir suaugusiems. Joje yra aprašomos vertybinės dilemos, žmogaus likimas ir pasirinkimai, santykių problemos. Dėl to novelė „Mažasis Princas“ yra nuolat aktuali.
Mokiniai turėjo puikią galimybę atskleisti įvairius gebėjimus, talentus ir įgūdžius. Jie vaidino, šoko ir dainavo.
Buvo sukurta autentiška teatro atmosfera, kuri labai sudomino žiūrovus.
Po teatralizuoto pasirodymo mokytoja pakvietė anglų kalbos mokytojus į metodinę-praktinę diskusiją „Kūrybiškumą lavinantys mokymo metodai anglų kalbos pamokose“. Mokytojai dalijosi gerąja patirtimi, ypač atkreipdami dėmesį į mokymo metodus, lavinančius mokinių kūrybiškumą, vaizduotę, vertybes. Diskusijoje netrūko naudingų minčių ir idėjų.
Atnaujinta: 2019.05.14