• LIETUVIŲ KALBOS DIENOS 2024

    Vilniaus rajono Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazijoje kovo 4 – 8 d. vyko lietuvių kalbos dienos. Kovo 4 d. minėjome Lietuvos globėjo šv. Kazimiero dieną. Gimnazijos sporto salėje prekystaliai linko nuo įvairiausių dirbinių. Mugėje lankėsi ne tik mokiniai, mokytojai, darbuotojai, bet ir svečiai. Vaikai džiaugėsi ir kūrė planus, ką pagamins kitais metais. Pamokų metu kitomis savaitės dienomis lietuvių kalbos pamokose vyko: Onos Šimaitės 130-ųjų gimimo metinių minėjimas, pokalbis apie paminklo raidei ,,ė“ atidengimą, dailyraščio 1 – 5 kl. konkursas, Tarptautinei moters dienai išskirtinių atvirukų kūrimas ir Nepriklausomybės atkūrimo dienos kovo 11 minėjimas. Kovo 6 d. mūsų gimnazijos 4 kl. mokiniai dalyvavo tarpmokykliniame edukaciniame užsiėmime ,,Ką žinau apie Lietuvą?“, kuris vyko kartu su atvykusiais mokiniai iš Vilniaus rajono Pakenės Česlovo Milošo pagrindinės mokyklos. Kviečiame pasižvalgyti po nuotraukų galeriją ir pasidžiaugti kartu su mumis, kad kartu galima nuveikti tai, kas ne tik moko, bet ir džiugina širdį.

  • Tarpmokyklinis edukacinis užsiėmimas „Ką žinau apie Lietuvą?“, skirtas Kovo 11 dienai paminėti

    Kovo 6 dieną mūsų gimnazijos 4 klasių mokiniai dalyvavo tarpmokykliniame edukaciniame užsiėmime „Ką žinau apie Lietuvą?“, kuris vyko Vilniaus r. Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazijoje. Mokiniai varžėsi su Vilniaus r. Pakenės Česlovo Milošo pagrindinės mokyklos mokiniais. Užsiėmimas prasidėjo mokinių komandų prisistatymu. Vėliau komandoms buvo pateikti interaktyvių užduočių klausymai iš lietuvių kalbos ir literatūros, geografijos, istorijos, praktinė užduotis „Tautiškos giesmės dėlionė“. Buvo organizuotas kūrybinis užsiėmimas, kuriame mokiniai galėjo pasigaminti knygos skirtukus su trispalvės motyvais, simbolizuojančiais Lietuvos valstybės vėliavą. Šis renginys ne tik skatino mokinius domėtis Lietuvos kultūra ir istorija, bet ir prisidėjo prie jų tautinės tapatybės stiprinimo bei kūrybiškumo ugdymo.

  • Edukacija „Po stiklu“

     

    Vasario 29 dieną mūsų gimnazijos priešmokyklinio ugdymo grupė ir 1-7 klasių mokiniai dalyvavo edukacijoje „Po stiklu“. Edukacijos tikslas buvo pamatyti, sužinoti bei gauti įdomios ir naudingos informacijos apie nariuotakojus. Edukacijos metu mokiniai sužinojo apie nariuotakojų kilmę bei gyvenamąsias vietas, apie prisitaikymą prie aplinkos ir jų sugebėjimą išgyventi, apie gyvūnų kūno sandarą bei maitinimosi ypatybes. Taip pat mokiniai galėjo prie jų prisiliesti ir net palaikyti rankose. Visiems buvo įdomu.

    Organizatoriai: chemijos mokytoja Kristina Slavinska ir pradinio ugdymo mokytoja Gražina Dadel.

  • Anglų kalbos ir technologijų pamoka – „Obento“

    Per 1-ąją vasario savaitę IG klasėje vyko integruotos anglų kalbos ir technologijų pamokos apie Japonų maistą dėžutėse, kuris vadinamas „Obento“. Pagal numatytą temą anglų kalbos pamokų metu mokiniai perskaitė apie tai tekstą.  Jie dalijosi savo nuomonėmis, pasakojo, gilinosi į Japonijos valgymo tradicijas ir tokiais būdais turtino anglų kalbos žodyną. Po anglų kalbos pamokos mokiniai turėjo atnešti reikalingus produktus maisto gaminimui. Technologijų pamokos metu jie akyviai ruošė ir dekoravo savo gaminius. Paskutinės anglų kalbos pamokos metu mokiniai pristatinėjo savo patiekalą anglų kalba.

    Galima teigti, kad tokios pamokos džiugina vaikus, atskleidžia jų pozytivias emocijas ir galimybes. Šis metodas padeda mokiniams sėkmingai lavinti anglų kalbos įgūdžius.

  • Vasario 16 dienos minėjimas Vilniaus rajono Stanislavo Moniuškos gimnazijoje

    Tai gražiai skambėjo žodžiai:

                                                                                            Laukas, pieva, kelias, upė.

                                                                                      Tai gražiai iš jų išaugo

                                                                                         Vienas žodis – LIETUVA!

    (Justinas Marcinkevičius)

     

    Vasario 16-osios minėjimas yra svarbi ir iškilminga šventė, skirta Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienai. Vasario 15 dieną Vilniaus rajono Kalvelių Stanislavo Moniuškos gimnazijoje susirinko gausybė svečių iš kitų mokyklų, kurie prisijungė prie svarbaus Vasario 16-osios minėjimo. Renginys „Švęskime laisvę“ prasidėjo tradiciškai nuo himno giedojimo, kuris suvienijo visus dalyvius stipriu patriotiniu jausmu. Mokiniai, praturtindami šventę ir įkvėpdami visus susirinkusius, palietė susirinkusiųjų širdis talentingu deklamavimu ir dainavimu.

    Po iškilmingo renginio svečiams buvo surengta viktorina „Ką žinau apie Vasario 16 dieną?“. Dalyviai turėjo galimybę išbandyti savo gebėjimus, pademonstruoti žinias ir sužinoti naujų faktų apie šią svarbią istorinę dieną. Po aktyvaus varžymosi, smagių akimirkų ir įteiktų apdovanojimų visi dalyviai dalyvavo draugystės apyrankių pynimo užsiėmimuose, kurie atspindėjo vienybę ir solidarumą.

    Baigiantis užsiėmimams, visi gimnazijos svečiai turėjo galimybę pailsėti ir pabendrauti, pasivaišinti puodeliu šiltosios arbatos ir skanėstais, pasidalinti įspūdžiais ir prisiminimais apie šventę. Tokios šventės skatina bendradarbiavimą, kultūrinį mainų pliūpsnį ir tautinį vienybės jausmą, kuriuo prisidedama prie jaunimo bendravimo ir šventės dvasios.

  • Meninio skaitymo konkursas

    2024 m. sausio 16 d. gimnazijoje vyko meninio skaitymo konkursas. Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Tatjanos Šilobrit 5 klasės mokiniai Artiom Bogovič ir Gabija Pilat laimėjo I vietas. Visiems dalyviams buvo įteikti padėkos raštai. Dėkojame mokinams už dalyvavimą, o mokytojoms už mokinių paruošimą. Kviečiame dalyvauti kitais mokslo metais!

  • STEAM chemijos pamoka VU chemijos fakultete

    Sausio 16 d. I G klasių mokiniai kartu su chemijos vyresniąja mokytoja Kristina Slavinska ir socialine pedagoge Viktorija Janauskiene nuvyko į VU chemijos laboratoriją, kurioje atliko laboratorinį darbą tema „Jonų atpažinimas“. Mokiniai atliko dviejų dalių praktikos darbą- pavienių reakcijų atlikimą ir nežinomos cheminės sudėties vandeninio X tirpalo tyrimą. Pamokos tikslas buvo supažindinti mokinius su chemijos analizine laboratorija, chemiko – laboranto profesija bei atlikti laboratorinį darbą pagal aprašytą metodiką. Mokiniai lavino savo pažinimo, komunikavimo bei kūrybiškumo kompetencijas. Visi moksleiviai išėjo iš laboratorijos įsigiję naujų patirčių ir kupini linksmų atsiminimų. STEAM integruotos pamokos padeda geriau įsiminti mokomąją medžiagą, pritaikyti teorines žinias, ugdyti gamtamokslines kompetencijas.

     

Skip to content